Admin & HR Manager

Tarefas principais

  • Gestão e optimização de mapas financeiros (Google Sheets);
  • Análise e elaboração de relatórios (Google Sheets) a reportar diretamente à administração;
  • Conciliação bancária (comparação entre o extrato bancário com as informações de controlo financeiro interno);
  • Processamento Salarial;
  • Cobranças à fornecedores;
  • Pagamentos ao Estado;
  • Apoio à elaboração de contratos e documentação legal.

O teu perfil

  • Experiência profissional;
  • Agilidade com Excel / Google Sheets;
  • Conhecimento de inglês falado e escrito;
  • Facilidade de comunicação oral e escrita;
  • Forte capacidade analítica;
  • Sentido de organização e autonomia;
  • Atitude pró-ativa e positiva!
Brief is an agency specialised in digital marketing and the design and development of web and mobile solutions. With a young team and a startup environment, in 7 years of existence we have more than 80 clients and 400 successful projects delivered in different geographies. At the international level, we have a significant presence in Switzerland, Austria and Germany, and we also have clients of great national reputation such as Bayer, Jerónimo Martins, Bene Farmacêutica, among others.
We aim for a continuous and sustainable growth keeping our quality and services standards in mind. Our team is multidisciplinar where every person takes action during the strategic process.

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