Admin & HR Manager

Tarefas principais

  • Gestão e optimização de mapas financeiros (Google Sheets);
  • Análise e elaboração de relatórios (Google Sheets) a reportar diretamente à administração;
  • Conciliação bancária (comparação entre o extrato bancário com as informações de controlo financeiro interno);
  • Processamento Salarial;
  • Cobranças à fornecedores;
  • Pagamentos ao Estado;
  • Apoio à elaboração de contratos e documentação legal.

O teu perfil

  • Experiência profissional;
  • Agilidade com Excel / Google Sheets;
  • Conhecimento de inglês falado e escrito;
  • Facilidade de comunicação oral e escrita;
  • Forte capacidade analítica;
  • Sentido de organização e autonomia;
  • Atitude pró-ativa e positiva!
Brief is a Digital Agency situated in Lisbon. With some important nacional brands and clients all over the world our mais services include: Interface Design and Technological Development of Websites and Apps focusing on User Experience design, Creation and Implementation of Digital Marketing Strategies, Social Media Management, Online Publicity Campaigns as well as Branding and Graphic Design.
We aim for a continuous and sustainable growth keeping our quality and services standards in mind. Our team is multidisciplinar where every person takes action during the strategic process.

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